Digital Signage vs Static Signage

Σε αντίθεση με τη στατική διαφήμιση, η ψηφιακή οθόνη μπορεί να προσφέρει ένα πολύ πιο σύγχρονο και εστιασμένο μήνυμα απευθείας στο κοινό-στόχο.

Για παράδειγμα, σε ένα περιβάλλον λιανικής πώλησης μπορούν να έχουν οθόνες ειδών οικιακής χρήσης, διαφήμιση στις εκπτώσεις τους σε μαχαίρια και σκεύη μαγειρικής, ενώ οι οθόνες ψυχαγωγίας εμφανίζοντας τις νέες κυκλοφορίες ταινιών.

Τις ψηφιακές ενδείξεις είναι εύκολο να τις ενημερώσετε και μπορούν επίσης να εμφανίζουν πολλαπλά μηνύματα ή εικόνες σε μία οθόνη, πράγμα που καθιστά ευκολότερο να κάνει μεγαλύτερο αντίκτυπο στο κοινό.

Κεντρικό έλεγχο του ψηφιακού δικτύου σήμανσης επιτρέπει τον έλεγχο των εκατοντάδων ή χιλιάδων οθόνων από μία θέση. Αυτό εξασφαλίζει την ποιότητα και τη συνέπεια με ελάχιστους πόρους που απαιτούνται για τη διαχείριση του δικτύου. Η ψηφιακή σήμανση επιτρέπει αλλαγές στο περιεχόμενο όσο συχνά χρειάζεται, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος.

Για τις περισσότερες επιχειρήσεις που εξακολουθούν να βασίζονται σε εκτύπωση, κάθε φορά που το μήνυμα ή καμπάνια τους θα αλλάζει , θα πρέπει να πληρώνουν για να έχουν όλα τα έντυπα υλικά τους με τις νέες πληροφορίες.

Αυτό μπορεί να είναι πολύ δαπανηρό για την βιομηχανία με την πάροδο του χρόνου.

Ενώ το PROothisi Dss (Digital Signage System) μπορεί να εξαλείψει το κόστος εκτύπωσης και διανομής σε σχέση με τις στατικές πινακίδες και τα φυλλάδια.

Ενώ οι ψηφιακές οθόνες μπορεί να απαιτούν υψηλότερη αρχική επένδυση από το έντυπο υλικό, μπορούν όμως να είναι πιο οικονομικά αποδοτικές ακόμη και να κερδίσουν έσοδα.
Η ψηφιακή διαφήμιση είναι εύκολη στη χρήση και προσφέρει μεγάλα οφέλη, όπως προβολή μηνυμάτων, κεντρικό έλεγχο πάνω από όλες τις οθόνες, ευελιξία και μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν στα συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία του κοινού-στόχου.

Οι έρευνες δείχνουν ότι οι ψηφιακές διαφημίσεις είναι περισσότερο εντυπωσιακές από τις παραδοσιακές εκτυπωμένες αφίσες και μπορούν να λειτουργήσουν άμεσα και όχι σε ημέρες ή εβδομάδες.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, η βιομηχανική έρευνα συνεχώς αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής διαφήμισης και τώρα δείχνει μια περίπτωση για την απόδοση της επένδυσης με τη μετάβαση στην ψηφιακή σήμανση:-         

Το 80% των εμπορικών σημάτων παρουσίασε αύξηση έως και 33% στις πρόσθετες πωλήσεις μέσω της χρήσης ψηφιακής σήμανσης (Nielsen)-         

Το 84% των λιανοπωλητών του Ηνωμένου Βασιλείου πιστεύουν ότι η ψηφιακή σήμανση δημιουργεί σημαντική αναγνωρισιμότητα της μάρκας-         

Το Digital Signage καταγράφει 400% περισσότερες προβολές από τη στατική αφίσα (Intel Corp)

<Πηγή>