Βοήθεια πωλητών για πωλήσεις του Health Media Channel σε οδοντίατρους.

Αναλυτικές πληροφορίες μπορειτε να βρείτε στο το site του Καναλίου .

 https://www.health-media.gr/

Οι ερωτήσεις προς τον οδοντίατρο και δυνητικό πελάτη μας βοηθούν στο να τον οδηγήσουμε σε παραδοχές που θα τον βοηθήσουν να αποφασίσει θετικά ή στην χειρότερη περίπτωση να του καταρρίψουν επιχειρήματα της άρνησης του, ώστε να  δει το κανάλι θετικά σε πρώτη φάση και όταν επανέλθουμε να έχει  λιγότερες αντιρρήσεις . 

Τα ερωτήματα πρέπει να βασίζονται στις πραγματικές συνθήκες του οδοντιατρείου του πχ βλέπουμε αν έχει TV στην αίθουσα αναμονής του και αν αυτή δείχνει ένα τηλεοπτικό κανάλι κατά την διάρκεια της επίσκεψης μας .

Παρατηρούμε αν έχουμε χρόνο και δυνατότητα τι παίζει εκείνη την στιγμή και πάνω σε αυτό 
ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ στην αίθουσα αναμονής του ? 

Ανάλυση – περιγραφή της πραγματικής κατάστασης του οδοντιατρείου σήμερα .
Η τηλεόραση που βρίσκεται στο χώρο αναμονής του οδοντιατρείου σας, προβάλλει ένα τηλεοπτικό ελεύθερο κανάλι !

Πολλές φορές το περιεχόμενο που προβάλει το κανάλι αυτό κατά τις ώρες λειτουργίας του οδοντιατρείου σας, με στόχο τους ασθενείς – πελάτες  σας οι οποίοι περιμένουν στον χώρο αναμονής,  δεν ταιριάζει με το ιατρείο σας, μια και προβάλλονται (χωρίς κανένα απολύτως δικό σας έλεγχο !!! ) εκπομπές και διαφημίσεις που δεν αρμόζουν για τον χώρο ενός οδοντιατρείου

Πολλές φορές μάλιστα οι διαφημίσεις αυτές περιέχουν άσχετα αλλά ακόμα χειρότερα ανταγωνιστικά προς εσάς προϊόντα ! 

 Αυτό συμβαίνει στο χώρο σας, τον οποίο με πολύ κόπο, πολλά έξοδα και ιδιαίτερη φροντίδα, έχετε δημιουργήσει και συντηρείτε χωρίς όμως εσείς να κερδίζετε απόλυτος τίποτα από αυτό. Αντιθέτως χάνετε τόσο από την διαφήμιση ανταγωνιστικών προς εσάς προϊόντων και υπηρεσιών, όσο και ως προς την κακή εικόνα που δίνουν οι διαφημίσεις ή οι διάφορες ακατάλληλες για το οδοντιατρείο σας εκπομπές .

Αλήθεια αν εσείς θέλετε να διαφημιστείτε για τις υπηρεσίες σε κάποιον άλλο χώρο εκτός του οδοντιατρείου σας, δεν θα πληρώνατε κάποιο ποσό σε αυτόν που θα φιλοξενούσε την διαφήμιση σας ?

Εσάς, σας πληρώνει το κανάλι για τις προβολές  διαφήμισης που γίνονται  στο δικός σας χώρο ?  Φυσικά ΟΧΙ !! 

Ερωτήσεις  που προσπαθούμε να θέσουμε στον Οδοντίατρο

  Γιατί λοιπόν να προβάλλετε κάποιον άσχετο, ή ανταγωνιστή σας ακόμα χειρότερα, στο δικό σας χώρο όταν μπορείτε να προβάλετε την επιστημονική σας κατάρτιση που τόσο έχετε κουραστεί αλλά και επενδύσει για να την αποκτήσετε ? 

Γιατί να μην προβάλετε τις υπηρεσίες σας με αποτέλεσμα  να  αυξηθούν άμεσα τα κέρδη σας ? Γιατί να μην προβάλλεται κάποιον συνεργάτη σας  ή κάποιο προϊόν και να κερδίσετε εσείς και όχι κάποιο άσχετο τηλεοπτικό κανάλι από τα διαφημιστικά ? 

Γιατί να μην επικοινωνεί και να προβάλλει τηλεόραση σας, μηνύματα για εσάς, για πράγματα που θέλετε να πείτε αλλά δεν μπορείτε ή δεν προλαβαίνετε να τα πείτε στους ασθενείς σας πχ κανόνες ιατρείου , νέες υπηρεσίες , μετεκπαιδεύσεις κτλ ? 

Θα επιτρέπατε σε κάποιον να διαφημίζει προϊόντα του χωρίς κανένα έλεγχο απο εσάς πχ ηλεκτρικά είδη, προϊόντα Σουπερ Μάρκετ, εσώρουχα, ή ακόμα χειρότερα συσκευές λεύκανσής κτλ μέσα στο δικό σας οδοντιατρείο;   Αν όχι, γιατί το επιτρέπετε στο τηλεοπτικό κανάλι που παίζει σήμερα στην τηλεόραση του στην αίθουσα αναμονής σας να διαφημίζει ανεξέλεγκτα ότι αυτό θέλει; 

Υπάρχουν δυνατότητες και δεξιότητες που έχετε αναπτύξει και δεν τις γνωρίζουν οι ασθενή σας πχ συμμετοχές σε επιστημονικά συνέδρια, πιστοποιήσεις από επιστημονικούς οργανισμούς, σημαντικά σεμινάρια που έχετε παρακολουθήσει, τα πτυχία σας, τις ειδικότητες σας, τις σπουδές σας και γενικά την επιστημονική και επαγγελματική σας πορεία ? 

Δεν θα έπρεπε όλα αυτά να τα γνωρίζουν αυτά οι ασθενείς σας ; Δεν θα θέλατε να υπάρχει κάποιος που να τα αναδεικνύει και να τα επικοινωνεί διαρκώς τους ασθενείς σας ? Μπορεί  να το κάνει αυτό η γραμματεία σας ?  

Μπορείτε ή είναι σωστό ακόμα και αν μπορούσατε να το κάνετε εσείς αυτό ? Δεν υπάρχουν υπηρεσίες σας  που ενώ είναι κερδοφόρες για εσάς, δεν έχουν προωθηθεί επαρκώς και δεν τις γνωρίζουν οι ασθενείς σας;  Αν είχατε έναν μηχανισμό προβολής και προώθησης για αυτές τις υπηρεσίες σας  δεν θα αύξανε αυτός τα κέρδη σας?

   Με τα παραπάνω ερωτήματα έχουμε αναδείξει την σημερινή κατάσταση στην οποία δείχνουμε το πρόβλημα που έχει σήμερα στην επικοινωνία του με τους ασθενείς τους και τον έλεγχο του οδοντιατρείου του ως προς τι διαφημίζεται μέσα σε αυτό.  Του προτείνουμε την λύση μας με τα χαρακτηριστικά της με σκοπό να του δείξουμε πόσο εύκολο και απλό είναι να του λύσουμε το πρόβλημα .

 Πρόταση και περιγραφή , απαντήσεις  

Με το Health Media Channel ,το πρώτο οδοντιατρικό κανάλι στα μέτρα σας, αποκτάτε ένα Δυναμικό εργαλείο το οποίο  λειτουργεί σαν μία επιπλέον γραμματεία (ή ένας “αυτόματος πωλητής“) του οδοντιατρείου σας, που μεταδίδει, προβάλλει, προωθεί τα μηνύματα σας  απευθείας στους ασθενείς σας. 

 Μηνύματα  που αφορούν το πρόσωπο σας, το ιατρείο σας, το προσωπικό σας, τους κανόνες σας, τις υπηρεσίες σας, τα νέα σας, αλλά και τις marketing ενέργειες σας. 

Με το οδοντιατρικό κανάλι λέτε και επικοινωνείτε  πράγματα που θέλετε και πρέπει να τα πείτε, αλλά δεν είναι κομψό ή σωστό να τα πει ένας επιστήμονας σαν εσάς στους ασθενείς σας πχ να προωθήσετε μια νέα υπηρεσία σας με σκοπό την πώληση της, να κάνετε γνωστό ένα νέο αυστηρότερο κανόνα του ιατρείου σας, να προβάλλετε μία κοινωνική σας δράση,  η μία προσωπική η επαγγελματική επιτυχία σας.  

Όλα αυτά και πολλά περισσότερα γίνονται αυτόματα, χωρίς κόπο και κυρίως χωρίς την δική σας εμπλοκή !

Το αποτέλεσμα είναι πώς αποκτάτε έναν μεγάλο σύμμαχο στο οδοντιατρείο σας ο οποίος  δουλεύει αδιάκοπα για εσάς εξυπηρετώντας ρόλους όπως γραμματεία, βοηθό , ή ακόμα και πωλητή,  ανάλογα με τις ανάγκες σας και όπως εσείς κάθε φορά το επιθυμείτε !  

Όλα αυτά δημιουργούν μια νέα μοντέρνα εμπειρία στους ασθενείς σας, αυξάνουν την πίστη των ασθενών σας προς εσάς και το οδοντιατρείο σας, αναπτύσσουν άμεσα τις πωλήσεις σας, και εν τέλει αυξάνουν άμεσα και αποτελεσματικά τα κέρδη σας !

 Συνθήματα κεντρικά συμπεράσματα.

Με το Health Media Channel Αυξάνετε την πίστη των ασθενών σας, Αναβαθμίζεται το οδοντιατρείο σας, Αναπτύσσετε το marketing σας και φυσικά Πολλαπλασιάζεται τα κέρδη σας Όλα αυτόματα χωρίς κόπο και χαμένο χρόνο και με κόστος λιγότερο από ένα καφέ την ημέρα !

Περιγραφή επαγγελματος και Χαρακτηριστικά οδοντιάτρου.

 Πρέπει να γνωρίζουμε πως ο οδοντίατρος είναι ένα περίπλοκο και απαιτητικό επάγγελμα με κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που είναι πολύ σημαντικό να τα γνωρίζουμε διότι πρέπει σε κάποιες στιγμές να τα αναφέρουμε στον οδοντίατρο ώστε να του δείξουμε πως γνωρίζουμε πολύ καλά τις δυσκολίες του αλλά και τα προβλήματα του.   

1. (Ψυχολόγος) Ο Οδοντίατρος πρέπει να μπορεί να διαχειριστεί το άγχος για τον πόνο που θα προκαλέσει στον του πελάτη του.      

 2. (Έμπορος )Ο Οδοντίατρος πρέπει να μπορεί να επιλέγει κάθε φορά τους προμηθευτές του ώστε τα οδοντιατρικά υλικά που      χρησιμοποιεί να είναι ποιοτικά αλλά να του μην του καταστρέφουν το κέρδος του και κάνουν πολύ ακριβές τις υπηρεσίες  του.

 3. (Επιστήμονας)  Ο Οδοντίατρος πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις τόσο ως προς τις νέες ιατρικές τεχνικές και μεθόδους  όσο και από τα υλικά , και οδοντιατρικό εξοπλισμό ώστε να είναι πάντα ενημερωμένος για να  προσφέρει πάντα      αναβαθμισμένες υπηρεσίες   

4. ( Επικοινωνιολόγος) Ο Οδοντίατρος πρέπει να μπορεί να επικοινωνεί με τους  ασθενείς τους ώστε να δημιουργεί και να συντηρεί μια βάση πελατών με σκοπό να αυξάνει το πελατολόγιο του και να μην κινδυνεύσει να το χάσει από κάποια νέα       κλινική η  ανταγωνιστή του.  

5. (Πωλητής) Ο Οδοντίατρος πρέπει να μπορεί να προωθεί τις διαφορές επιπρόσθετες υπηρεσίες που έχει όπως αισθητική  δοντιών , botox , εμφυτεύματα κτλ οι οποίες είναι πολλές φορές ιδιαίτερα κερδοφόρες άλλα αυξάνουν και την πιστή των      ασθενών  του και δημιουργούν απόσταση από τους ανταγωνιστές του . 

<Πηγή>